Не надо России лезть в чужие дела и в чужие квартиры. Чисто по-соседски я до сих пор ей сочувствую. Но вмешательство в дела моей страны меняет отношение, но об этом позже.
Не надо России лезть в чужие дела и в чужие квартиры. Чисто по-соседски я до сих пор ей сочувствую. Но вмешательство в дела моей страны меняет отношение, но об этом позже.
Аднойчы я глядзеў інтэрв’ю . Вядоўца запытваўся ў суразмоўцы “Адкуль у яго ўпэўненасць, што ён мае рацыю. Адкуль узялося ўсведамленне, што ён мае права выказваць досыць радыкальныя думкі.
Пасля прэм’еры спектакля «Прымітывы» адбылася дыскусія з гледачамі і запрошанымі экспертамі.
Прадстаўляем выніковую справаздачу комплекснага даследавання-маніторынгу рэалізацыі Канвенцыі ЮНЕСКА аб ахове і заахвочванні разнастайнасці форм культурнага самавыяўлення. Маніторынг быў праведзены Цэнтрам еўрапейскай трансфармацыі і Міжнародным кансорцыумам “ЕўраБеларусь” у супрацы с майстэрняй “Канвенцыя аб культурнай разнастайнасці: кейс Беларусі” Лятучага ўніверсітэта. У даследчую групу ўвайшлі Таццяна Вадалажская, Андрэй Ягораў, Кацярына Раманчык, Таццяна Кедрик, Вольга Лашкевіч, Алёна Жасткова, Аляксей […]
Таццяна Вадалажская. Справаздача аб імітацыйна-аналітычнай гульні, што адбылася напачатку ліпеня 2018 г. у межах Летняй школы Лятучага ўніверсітэта.
З нагоды ўзнавіўшыхся дыскусій узгадваем тэкст Уладзіміра Мацкевіча, прысвечаны катэгорыі і самавызначэнню інтэлектуала ў беларускай прасторы.
Уладзімір Абушэнка. Артыкул з кнігі “Код прысутнасці: анталогія беларускага мыслення 2000-2015” (Логвінаў, 2016).
Міхал Анемпадыстаў. Крыніца: «Код прысутнасці: анталогія беларускага мыслення 2000-2015» (Логвінаў, 2016), с. 162-171.
Ігар Бабкоў. Крыніца: «Код прысутнасці: анталогія беларускага мыслення 2000-2015» (Логвінаў, 2016), с. 11-16.
Уладзімір Фурс Крыніца: “Код прысутнасці: анталогія беларускага мыслення 2000-2015” (Логвінаў, 2016), с. 196-205. Задаючыся пытаннем аб еўрапейскай перспектыве для нашай краіны, слушна, на наш погляд, разумець “Еўропу” не столькі як нешта наяўнае – …. колькі як пэўны праект, “ідэю” з пэўным нарматыўным зместам. А менавіта: той узор “сучаснасці”, які зыходна быў вынайдзены ў Еўропе, а […]
Таццяна Шчытцова Крыніца: «Код прысутнасці: анталогія беларускага мыслення 2000-2015» (Логвінаў, 2016), с. 112-120. Уводзіны Добрымі ўводзінамі ў пытанне пра неўтылітарныя асновы ўніверсітэцкага жыцця мог бы паслужыць, напрыклад, знакаміты тэкст Канта “Спрэчка факультэтаў”. У гэтай працы Кант імкнецца абгрунтаваць асаблівую місію філасофскага факультэта, які – што важна ў кантэксце нашай тэмы – атрымлівае назву “самага нізкага”, […]
Аляксандр Грыцанаў Крыніца: «Код прысутнасці: анталогія беларускага мыслення 2000-2015» (Логвінаў, 2016), с. 95-102. Кожны таталітарны рэжым ўяўляе сабой экстрэмальна цэнтралізаваную іерархічную сістэму дыктатуры пэўнай грамадскай групы (клана, партыі), ажыццяўляемай праз дзяржаўную машыну палітычнага, ідэалагічнага і эканамічнага прымусу мас. Гэтая машына ўключае ў сябе сістэму масавых грамадска-палітычных арганізацый, сістэму масавага тэрору і разгалінаваны апарат ідэалагічнага ўздзеяння. Пры […]